Van Van Van T_T

8.7.12

4Minute

So 4 minute....... is..... coming..... nextweek UIGFDIUOGSDFUIOGSDFGYUIEFGUIFXSUIXGIGILGFOIDFUSGHUUJGFDUUIBVGHUIDGHIHGDSFUGFUUFDGUIDFGUFDO
DIE ANDREA DIE HYUNANANANANNANANANNANANANNANANNANA

IM GONNA SEE 4 4 4 4 4 4MINUTEEEEEEEEEEEEE HOTHOT HOT ISSUE <3

 YES YES YES 4 MINUTE YES YES YES HYUNA IM GONNA SEE HYUNAAAAAA
SHE ISSEU GORGEOUS NO? ;)
BEAUTIFUL
 SEXY
 HOT
 PRETTY
 HYUNAHHHHHHHHHHHHHHH
CUTE OR CUTE? :-'O

Van and Event
Bought tickets for the event and im going with Natasha and Charmayne :D

Stalking too! or maybe not :( BECAUSE THE VAN ISN'T FULL IT WAS FULL WHEN I BOOKED JUSTIN BUT IT ISN'T FULL NOW

Seriously.... im really super super super tired of people confirming confirming confirming and then backing out... Its really super easy to say 'I WANT' 'CONFIRM' 'I CONFIRM' but its also super easy to say 'i can't make it anymore' 'im not free on the day anymore' 'i don't think i can stalk anymore' YEAH ITS EASY ITS JUST A TWEET OR A TEXT! But for me?

I've told everyone a price.... people have paid... and now i have to tell everyone sorry but you're gonna have to pay more cause well SOMEONE BACKED OUT! then ppl will be like wtf why increase people will be like counting on you to make sure everything is right but when things go wrong well... YOU'RE FULLY AT FAULT! Best is when people back out last minute... and ill have to pay for that person YEP THATS RIGHT WHEN YOU BACK OUT I PAY you pay $50 i pay $100 you pay $15 i pay $30 UNFAIR RIGHT? THATS JUST WHAT I DO BITCH and when im short of money and need everyone to pay more or even just LEND me money they go like 'i don't have a single cent' WOW

It sure doesn't pay to be nice. IT REALLY DOESN'T! whats the point in blessing others with kindness when all you get in return is SHIT! Giving people time to save and in the end people back out #BEST i bet if you had already paid NOTHING WILL STOP YOU FROM BACKING OUT! In future must i really collect money from everyone months in advance before i even book van??? MUST I DO THAT?!?!?!

Forever people are like 'ill transfer tmr' 'i need more time to save up ill transfer soon' well soon and tmr is christmas huh? if you had to buy a ticket for an event can you go queue at sistic then tell the person 'ill transfer tmr' ? SAME CONCEPT NO? forever 'tmr' its damn stressful for me can?! if you haven't paid=you can back out ANYTIME! trust is something I NO LONGER HAVE because well how many of my 'friends' have backed out last min?

and if i find people not serious and i decide not to book the van/hotel yet but in the end there are no more vans/hotel rooms to book whose fault is it? WELL ITS MINE AND PEOPLE GET PISSED WITH ME! so what am i suppose to do? book? then people really not serious everyone back out then i how? die lorh.

and because i always have to pay first for everything i always end up with not enough money for food etc and everyone has 'no money' to lend me for food WOW MY FRIENDS ARE SO FUCKING AWESOME SERIOUSLY CLIFFORD IS THE ONLY PERSON THE FIRST PERSON TO ACTUALLY LEND ME MONEY FOR FOOD! KAYLEIGH IS THE FIRST PERSON AND ONLY PERSON WHO HELPED PAY FIRST FOR HOTEL if not will be like kpop night lorh. 3D2N no food no water i would've lost another 6kg lorh.

Forever no one ever cares...
I really hate organizing vans...
No one ever bothers to help...

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe